X

اخبار

اخبار و اطلاعات اخبار
کسب رتبه هفتم شرکت ساخت وتوسعه در دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی
مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات:
 

کسب رتبه هفتم شرکت ساخت وتوسعه در دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی

مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات گفت: شرکت ساخت وتوسعه در ششمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی با پیاده سازی یکپارچگی خدمات، بهبودکیفیت خدمات و کاهش مراجعات حضوری با الکترونیکی کردن خدمات در بین 154 دستگاه اجرایی موفق به کسب رتبه هفتم شد.
یکشنبه، 24 اسفند 1399 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمود رضا نظری منش از کسب رتبه هفتم شرکت ساخت در ارزیابی خدمات الکترونیکی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: این شرکت در راستای خدمات الکترونیک با هدف کاهش مراجعات حضوری و دسترسی به بانک اطلاعاتی در سه بخش راه، راه آهن و آزادراه ضمن ایجاد میز خدمت الكترونيكي، 12 سامانه در موضوعات مختلف راه اندازی کرده است.

وی شفاف سازی رویه ها و سیستم گردش اطلاعات را از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه ها ذکر کرد و افزود:‌ ایجاد  و توسعه سامانه‌های الکترونیکی در بخش‌ها و معاونت‌های مختلف موجب حذف مراجعه حضوری پیمانکاران و مشاورین شده است و سیستم های یکپارچه اطالاعاتی در هر سطح  از شرکت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات ادامه داد: راه اندازی سامانه مدیریت و کنترل پروژه، سامانه الکترونیکی ارسال و دریافت مستندات پروژه ها، سامانه حقوقی، قوانین و مقررات، سامانه یکپارچه نقشه ها و اطلاعات مکانی و همچنین برگزاري مناقصات، مزايدات و خريدها در بستر سامانه تداركات دولت الكترونيك  بخشی از این تمهیدات است.

نظری منش اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق دولت الکترونیک در شرکت ساخت و توسعه از سوی دفتر آمار و فناوری اطلاعات مثبت ارزیابی کرد و گفت: کسب رتبه هفتم در بین 154 دستگاه اجرایی کشور و رتبه اول در بین شرکت ها و زیر مجموعه های وزارت راه و شهرسازی نشان دهنده بخشی از تلاش های همکاران ما در این حوزه است.

وی در خصوص شرایط خاص بعد از پاندمی کرونا و اقدامات صورت گرفته در این راستا تشریح کرد: راه اندازی سامانه ویدیو کنفرانس، سامانه تکریم مشاورین و پیمانکاران برای مشاهده و پیگیری فرایند های مالی،  سامانه نوبت دهی غیر حضوری و افیش ارباب رجوع، سیستم ارسال پیامک یکپارچه به منظور اطلاع رسانی از بخشنامه ها به مدیران و کارکنان، راه اندازي نسخه وب اتوماسیون اداری برای حوزه های استانی، اتصال و بهره برداری از سامانه مناقصات و امور قراردادها و حسابداری پروژه های عمرانی به صورت تحت وب و اتصال و بهره برداری از سامانه تملک اراضی به صورت تحت وب نیز از اقدامات این اداره کل در بهبود و تسهیل کارها طی یکسال اخیر برای کاهش خطر برای همکاران و مراجعان و افزایش راندمان کاری است.

تصاویر
  • کسب رتبه هفتم شرکت ساخت وتوسعه در دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجو
جستجو
تگ ها
تگ ها