ب
ب
همکار ارجمند با سلام

چنانچه مایل هستید درخواست، انتقاد و یا پیشنهاد شما به صورت مستقیم به دست معاون محترم توسعه مدیریت و منابع شرکت برسد، متن مورد نظرتان را در بخش درج نظرات تایپ و کلید ثبت را بزنید. نظر شما توسط ایشان رویت خواهد شد و در صورت نیاز دستور پیگیری صادر می گردد. اگر مایل هستید نتیجه پیگیری به اطلاع شما برسد، نشانی ایمیل و یا شماره تماس خود درج فرمایید. در غیر این صورت نوشتن نام یا نشانی ایمیل الزامی نیست

شناسه مطلب : 1725|
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار : 0
انتشار یافته : 20
علی پورحمزه
|
12:01 - 1392/07/23
0
4
بنام خدا با عرض سلام وخسته نباشید وهمچنین تبریک اعیاد قربان وقدیر تشکر وقدردانی می کنم بابت راه اندازی این بخش وایجاد پل ارتباطی با همکاران عزیز خواهشمند است در مورد موارد ذیل راهنمایی های لازم معمول فرمائید: 1- همانطور که مستحضرید تاریخ اعتبار کارت خرید( بن کارت )در پیان مهرماه سالجاری به اتمام می رسد ومی بایست این کارت تعویض شود که این امر باعث بروز مشکلات عدیده ای برای پرسنل مستقر در حوزه ها ایجاد می کند راهنمایی بفرمائید که آیا امکان تعویض کارت در شهرستانها مقدور می باشد یا خیر ؟ ودرصورت امکان به چه ترتیبی باید اقدام گردد که با مشکل دیگری مواجه نشویم؟ 2- مدتی است که بیمه میهن ( طرف قرارداد شرکت جهت ارائه بیمه تکمیلی ) از دریافت هزینه ها امتناع نموده واتمام قرارداد را دلیل عدم پذیرش هزینه ها اعلام می کند آیا شرکت برای حل این موضوع اقدامی نموده است ؟ 3- از آنجا که شرکت ساخت همه ساله برای رفاه حال پرسنل خود اقدام به پرداخت تسهیلات می نماید اینجانب نیز درسالجاری درخواست وام ضروری نموده ام خواهشمند است راهنمایی بفرمائید که آیا این وامها پرداخت می شود ؟درصورت پرداخت تا چه مدت ادامه خواهد داشت ؟ وآیا این وامها شامل ما خواهد شد ؟ باتشکر از حسن همکاری شما
پاسخ ها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
16:16 - 1392/08/05
6
0
جناب آقای علی پورحمزه پاسخ سوالات شما به ایمیلتان ارسال گردید.
علی شریعتی
|
12:39 - 1392/08/11
1
3
معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع جناب آقای خاکیان با سلام احتراماً، به استحضار می رساند با توجه به تاکیدهای حضرتعالی مبنی بر آراستگی محیط کار و استفاده درست از امکانات و همچنین صرفه جوئی و افزایش بهره وری، مدتی است صرفه جوئی و کاهش هزینه ها، ذهن مرا به خود مشغول کرده و در بازدیدی که از ساختمان داشتم متوجه شدم تعداد 1552 عدد باکس چراغ 3 عددی در شرکت موجود و جمعاً تعداد 4656 عدد لامپ 36 واتی روشن می باشد (کیلو وات مصرفی 7/167= 36*4656)که این امر نه تنها شرکت را با هزینه های سنگین برق (هزینه برق از تاریخ 22/5 تا 20/6 بیشتر از 271 میلیون ریال) مواجه می کند بر سلامتی کارکنان نیز اثر سوء دارد. با توجه به مطالب فوق پیشنهاد می‌گردد: 1-از هر باکس 1 عدد لامپ حذف گردد با این عمل تعداد 1552 عدد لامپ خاموش می‌شود؛ که درکاهش هزینه برق بسیار تاثیر دارد. 2-در راهروها از تایمر استفاده شود. اگر بتوانیم با انجام اعمال فوق 10% مصرف برق را کاهش دهیم توانسته ایم مبلغ 27 میلیون ریال در ماه صرفه جوئی نماییم. «طبق نظر دکتر مهران افخمی با تاکید بر دقت در نحوه استفاده از این لامپ‌ها، می‌گوید: لامپ‌های کم‌مصرف برای جاهایی که انسان به صورت طولانی مدت در معرض نور است مثل اتاق نشیمن یا اتاق کار مناسب نیستند و باید در اماکنی که حضور کمتر باشد مثل راهروها و پارکینگ‌ها مورد استفاده قرار گیرند. یکی از خصوصیات این لامپ‌ها تغییر فرکانس است؛ یعنی نور آنها شدت و ضعف دارد و نور ثابتی ندارند به همین دلیل اگر به صورت طولانی مدت در معرض نور آنها قرار گیریم به چشم آسیب می‌رسانند و در طولانی مدت بیما‌ری‌هایی مثل آب مروارید به وجود می‌آورند. همچنین افراد باید توجه داشته باشند که در یک فضای کوچک از روشن کردن تعداد زیادی لامپ کم مصرف خودداری کنند و تعداد لامپ‌ها برای تولید روشنایی کافی و نه اضافی انتخاب شود.» با سپاس فراوان علی شریعتی
پاسخ ها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
13:06 - 1392/08/12
3
1
جناب آقای علی شریعتی ضمن تشکر از توجه شما پاسخ به ایملیتان ارسال گردید.
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
15:57 - 1392/08/12
1
3
جناب آقای رضا قنبرلو پاسخ سوال شما به ایملتان ارسال گردید.
پاسخ ها
رضا قنبرلو
|
10:14 - 1392/08/15
0
2
سلام علیکم احتراماً ، از بذل عنایات ، محبتها و دلسوزی های حضرتعالی نسبت به ترفیع مشکلات شرکت ساخت و توسعه و پرسنل شرکت و هم فرصت بزرگی که در اختیارمان قرار داده اید بسیار ممنون و سپاسگزارم . باشد که همچنان در پناه حق موفق و مؤید باشید .
نورانی.ع
|
01:01 - 1392/09/01
0
2
سلام .از همکاران شرکت هستم .اتفاقی پورتال شما را دیدم .تشکر می کنم از سایت وزینتان لکن بنظر میرسد تنوع مطالب ومقالات اعم از علمی اجتماعی سیاسی اخلاقی وسازمانی چیزی است که سایت شما را جذاب تر خواهد کرد.ّباآرزوی موفقیت....
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
14:43 - 1392/09/03
0
0
پرسش کننده محترم که خود را با عنوان همکار معرفی نموده اید، جهت بررسی سوال مربوطه لطفا نام و نام خانوادگی به همراه آدرس ایمیل خود را جهت ارسال پاسخ درج نمایید.
نورانی عبداله
|
01:14 - 1392/09/05
1
1
با تقدیم سلام .البته سوالی طرح نکردم بلکه جهت ارتقا کار پیشنهاد داده ام چنانچه نوع مطالب وتعدد آن از لحاظ کمی وکیفی ارائه گردد قطعا مفیدتر است....تشکر
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
09:10 - 1392/09/05
0
0
جناب آقای نورانی با تشکر از حسن نظر جنابعالی در خصوص انتقادات و پیشنهادات مفیدتان، به اطلاع می رساند پاسخی که در ذیل نظر شما آمده است مربوط به نظر شما نمی باشد. این سامانه همواره آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و سوالات شما و همکاران گرامی خواهد بود.
SOROORI
|
12:43 - 1392/09/11
0
3
سلام دیروز به واحدخدمات رفاهی جهت تحویل دفترچه بیمه مراجعه کردم از مسئول واحد شنیدم که بدستور مدیر کل محترم امور کارکنان از آنجاییکه تعویض دفاتر بیمه کارکنان بعهده خود کارکنان میباشد فعلا هفته ای یکبار (3شنبه ها) مسئول مربوطه اینکار را انجام میدهد. با احترام فراوان پیشنهاد میکنم : از آنجاییکه یکی از راههای افزایش بهره وری در سازمانها به نحوه ارائه سرویسهای ساده و معمولی به پرسنل برمیگردد و بنظر میرسد رفتن هریک از پرسنل به شعب بجز ایجاد تردداضافه در شهر و ... باعث عدم حضور کارکنان خواهد شد.لذا در صورت امکان متمرکز کردن اموری از این دست کمکی در خصوص رفاه حال بیشتر پرسنل خواهد بود.
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
11:19 - 1392/09/13
1
1
جناب آقای سروری پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال گردید.
رضا راعی صدقیانی
|
12:31 - 1392/09/26
1
3
خواهشمند است در مورد بازنشستگان شرکت نیز اطلاعات مربوطه نوشته شود . ضمناً در سالهای قبل ،از بازنشستگان به نحوی تقدیر به عمل می آمد که متاسفانه از سال 91 به بعد این اقدام شایسته فراموش شده است . حتی معاونتهای محترم شرکت جداگانه از بازنشستگان خودشان تقدیر مالی به عمل می آوردند که آنهم از سال 91 انجام نمی شود .انتظار دارد از بازنشستگانی که تقدیر به عمل نیامده ،اقدام لازم بعمل آید. با تشکر
سمانه نیک نژاد
|
16:12 - 1392/10/01
0
3
با سلام
جناب آقای نوری امیری با توجه به بخشنامه ای که در مهر ماه سال1392 ابلاغ شد ساعت کاری از 14:30 به 16:15 تغییر یافت ولی متسفانه بیشتر همکاران به دلیل طولانی بودن مسیر خانه و ترافیک سنگین در آن ساعت به مشکل برخوردند تا حدی که 2 ساعت در ترافیک می مانند ، وزارت بهداشت برای رفاه کارکنان بدیل ترافیک آن ساعت ، ساعت خود را تغییر داده و 15:45 از محل کار خارج می شوند. خواهشمند است در صورت امکان دستور لازم را در این خصوص صادر فرمائید.
سمانه نیک نژاد کارشناس روابط عمومی
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
15:02 - 1392/10/04
4
1
جناب آقای راعی صدقیانی پاسخ سوال شما به ایملیتان ارسال گردید.
معاونت توسعه مدیریت و منابع
|
15:22 - 1392/10/04
3
2
سرکار خانم سمانه نیک نژاد پاسخ شما به ایملیتان ارسال گردید.
محمد منصوری
|
08:27 - 1393/03/24
0
0
به نام خدا سلام علیکم در ابتدا تشکر بابت هرگونه خدماتی که برای کارمندان لحاظ فرمودید انصافا مدتی است تغییراتی محسوس به چشم می خوره که قابل قدردانی است. بنده در مورد ملاقات حضوری با جنابعالی سوالم این است که آیا این دیدارها باید موضوعیت خاصی داشته باشد یا اینکه در مورد هر موردی می توان صحبت نمود چرا که بنده الان مدت سه هفته میباشد فرمی را جهت ملاقات با جنابعالی تکمیل نموده ام ولی هنوز از طرف دفتر جنابعالی مقدور نگردیده . با تشکر
کارمند
|
23:07 - 1393/06/12
0
0
با سلام لطفا در بخش قوانین بخش قوانین مربوط به حق و حقوق و وضعیت ترفیع کارمندان پیمانی و رسمی نیز گنجانده شود تا همکاران از وضعیت کاری خود مطلع و در جهت ارتقاء شغلی و حقوقی خود پیش بینی های لازم را انجام دهند. با تشکر
نیکونژاد
|
13:26 - 1393/07/27
0
0
باسلام و عرض ادب احتراما" در صورت امکان در مورد مرخصیهای استعلاجی که باید جهت تائید حتما" اصل نسخه پزشکی تحویل داده شود و از آنجائیکه جهت سابقه پزشکی و بیمه تکمیلی به این نسخ نیاز ضروری میباشد خواهشمند است دستور فرمائید بررسی لازم مبذول نمایند با تشکر فراوان
کارکنان واقعی شرکت ساخت
|
16:45 - 1394/02/30
0
0
با سلام و احترام ضمن تبریک حلول ماه شعبان و عرض تشکر و قدردانی ویژه از حضرتعالی به جهت توجهات اخیر جنابعالی به معیشت کارمندان شرکت ، جسارتا به عرض می رساند که با عنایت به درایت جنابعالی که در طول تصدی شما در مسولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع به طرز چشم گیری شاهد بودیم خواستار دستور فوری و اکید جنابعالی مبنی بر ممنوعیت بکار گیری نفرات مهندسین مشاور و پیمانکاران در دفاتر مناطق و الخصوص حوزه های نظارت استانها هستیم. متاسفانه بدلیل عدم نظارت صحیح بر اینگونه دفاتر و حوزه ها و سومدیریت برخی از مسولین مربوطه شاهد رشد فساد اداری و سو استفاده مشاوران و پیمانکاران بدلیل اشتغال افراد وابسته به آنها در شرکت هستیم . لذا عنایت و توجه ویژه حضرتعالی را برای خشکاندن ریشه فساد و جلوگیری از حق خواهی اینگونه افراد در آینده که بیشترین پرونده در محاکم قضایی را داراست خواستاریم. با تشکر
نظر شما
نام: *
 
ایمیل :
 
نظر شما: *